Tytuł pozycji:
Nowy paradygmat marketingu usług agroturystycznychj ako efekt rozwoju komunikacji społecznościowej
- Tytuł:
-
Nowy paradygmat marketingu usług agroturystycznychj ako efekt rozwoju komunikacji społecznościowej
- Autorzy:
-
Kachniewska, Magdalena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/2026893.pdf
- Data publikacji:
-
2016
- Wydawca:
-
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
- Źródło:
-
Studia komitetu przestrzennego zagospodarowania kraju PAN; 2016, 172; 73-88
0079-3507
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie