Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stanowisko Kościoła wobec środków społecznego przekazu

Tytuł:
Stanowisko Kościoła wobec środków społecznego przekazu
Church toward Social Media
Autorzy:
Bakalarz, Józef
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1966106.pdf
Data publikacji:
1986
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Źródło:
Studia Polonijne; 1986, 10; 7-31
0137-5210
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Church tells the world a message of Salvation and thus it is a "medium" itself; it approves of all traditional and modern social media such as film, radio and television in particular. All these media, however, must follow the moral principles both in their contents and form. Social media contribute to the progress of the Mankind, community spirit and evangelization of the world. The Apostolic See recommends to use social media in the Church activities including the pastoral care for migrants. The Church communities should aim at better human communication. Thus, the formation of both the receiver and the sender appears to be necessary.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies