Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Widzialność, kompensacja i kontrola. Niepełnosprawne postacie w grach wideo

Tytuł:
Widzialność, kompensacja i kontrola. Niepełnosprawne postacie w grach wideo
Visibility, compensation and control. Video game characters with disabilities
Autorzy:
Wieremiej, Bartosz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1853574.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Narodowe Centrum Kultury
Tematy:
niepełnosprawność
gry komputerowe
przestrzeń
ograniczenia
disability
video games
space
limitations
Źródło:
Kultura Współczesna. Teoria. Interpretacje. Praktyka; 2018, 102, 3; 98-106
1230-4808
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Characters with disabilities do not often appear in video games. In fact, there are hundreds of virtual worlds in which disability is practically absent, invisible, almost unacceptable. The article aims to draw attention to how characters with disabilities function in the game environment. What changes when we are in charge of or when we otherwise interact with a character with disability? What impact does the presence of such figures have on the space and environment of the game?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies