Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-commerce – trends and development opportunities

Tytuł:
E-commerce – trends and development opportunities
Autorzy:
Radziszewska, Aleksandra
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1826399.pdf
Data publikacji:
2019-08-01
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Tematy:
e-commerce
social media
personalization
recommender systems
e-CRM
Web 2.0
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach; 2016, 36, 109; 73-85
2082-5501
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper describes the tools of marketing communication with e-customers and trendsconcerning e-commerce. Special attention has been paid to personalization and recommender systems.The paper treats the characteristics of consumer behaviours on the business-to-customermarket and the main barriers in customer relationship management. In this context the relationshipwith e-customers and the tools of marketing communication in electronic customer relationship havebeen described. The rapid growth of e-commerce has created product overload where customers onthe Web are no longer able to effectively choose the products they are exposed to. There is a lot ofimperfect information and a large supply available for consumers, and so it is extremely difficult toidentify their own needs and preferences and ways for satisfying them. Recommendations are a typeof communication and an especially important issue in e-marketing. It is easy to find many websiteswhere a customer needs advice before taking the decision to purchase a product. Therefore, recommendationsare a powerful tool to assist customers in these decisions. The paper refers to the challengesresulting from the growing importance of network and virtual communities, where the consumeris perceived as a value co-creator.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies