Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola konkursów plastycznych w kształtowaniu bezpiecznych zachowań dzieci ze szkół podstawowych

Tytuł:
Rola konkursów plastycznych w kształtowaniu bezpiecznych zachowań dzieci ze szkół podstawowych
The role of art competitions in shaping safe behaviours in children in primary schools
Autorzy:
Derlicka, M.
Szczygielska, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/181098.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Centralny Instytut Ochrony Pracy
Tematy:
bezpieczeństwo pracy
edukacja
konkursy plastyczne
modelowanie
społeczne uczenie się
struktury poznawcze
occupational safety
education
poster competition
modeling
social learning
cognitive sructures
Źródło:
Bezpieczeństwo Pracy : nauka i praktyka; 2013, 7; 19-21
0137-7043
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rozpoczynający pracę zawodową młodzi ludzie, z uwagi na brak wiedzy i doświadczenia zawodowego są narażeni bardziej niż inni pracownicy naw wypadki przy pracy. Stąd konieczne jest zwrócenie uwagi na działania prewencyjne, które mają na celu zapobieganie takim zdarzeniom. Literatura z zakresu psychologii społecznej wskazuje, że źródeł nieprawidłowych zachowań młodych ludzi należy szukać w okresie dzieciństwa, kiedy uczą się rozumieć otaczający świat ulegają wpływom najbliższego otoczenia. W artykule przedstawiono problematykę kształtowania bezpiecznych zachowań dzieci poprzez edukacyjne konkursy plastyczne.

Young people who begin their occupational journey are more exposed to accidents at work than other employees, mainly due to their lack of experience and knowledge. Therefore, prevention is necessary. Literature in social psychology clearly shows that young people incorrect behaviours result from their childhood, when they learnt how to perceive the world surrounding them and when they were influenced by people around them. This article discusses the problem of shaping safe behaviours in children in primary schools through educational art competitions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies