Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Refleksja nauczyciela podstawą działań włączających w edukacji

Tytuł:
Refleksja nauczyciela podstawą działań włączających w edukacji
Autorzy:
Skrzetuska, Ewa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1789414.pdf
Data publikacji:
2019-11-03
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
teacher’s reflection
inclusive education
Źródło:
Kwartalnik Pedagogiczny; 2019, 64(3 (253)); 106-118
0023-5938
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the role of teachers’ professional reflection in inclusive education. A teacher in a classroom with pupils with diverse educational needs (including persons with disabilities, behavioural disorders or coming from different cultures) faces many non-standard educational situations. He/She must modify his/her educational activities based on observation of phenomena, deepening his/her knowledge and reflection on his/her observations. In these activities he/she should get the help of specialists, school administration and social environment. The author draws a model of changing the personal professional knowledge of teachers of self-reflection.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies