The leading thought of the present text is that the internal combustion engine noise – regardless of all possible inconveniences – is a good information carrier that allows for the explicit diagnostics of such subtle defect as the valve face decrement which is so small that it is in practice ‘unnoticeable’ by the standard diagnostic-controlling system of a passenger car. However, such defect at its further propagation can be much more dangerous. Thus, diagnosing its initial state is worth trying. This study is a continuation of investigations where efforts were undertaken to perform the efficient diagnostics on the bases of observations and analyses of mechanical vibrations of the engine head.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00