Tytuł pozycji:
Dychotomia postaw nauczycieli wobec uczniów agresywnych
- Tytuł:
-
Dychotomia postaw nauczycieli wobec uczniów agresywnych
Dichotomy of teachers attitudes towards aggressive pupils
- Autorzy:
-
Wawryk, Lidia
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1628280.pdf
- Data publikacji:
-
2020-10-13
- Wydawca:
-
Uniwersytet Gdański. Instytut Pedagogiki
- Źródło:
-
Niepełnosprawność; 2020, 39; 130-140
2080-9476
2544-0519
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Agresja młodzieży pozostaje w zainteresowaniu pedagogów, psychologów i socjologów z uwagi na problemy jakie sprawiają oni w rzeczywistości szkolnej. Wychowawcy klas są osobami, którzy najczęściej podejmują działania w przeciwdziałaniu i minimalizowaniu agresji swoich podopiecznych. W niniejszym artykule koncentruję się na przybliżeniu typologii postaw wychowawców klas wobec uczniów agresywnych uzyskaną w wyniku przeprowadzonych badań własnych.
The aggression of adolescents is a interest to educators, psychologists and sociologists due to the problems they cause in the school reality. Class teachers are people who most often take a action to counteract and minimalize the aggression of their pupils. In this article, I focus on the approximation of the typology of attitudes of class teachers towards aggressive students, obtained as a result of my own research.