Dištančné vzdelávanie a návrat k interaktívnym vzdelávacím programom vo webovej aplikácii Distance education and the return to interactive training programs in a web application Edukacja na odległość i powrót do interaktywnych programów edukacyjnych w aplikacji internetowej
Autorka sa v príspevku venuje dištančnému vzdelávaniu v oblasti technického vzdelávania a návratu k interaktívnym vzdelávacím programom, ktoré vytvoril tím odborníkov z katedry elementárnej a predškolskej pedagogiky PF UMB v Banskej Bystrici v rámci projektu „Kvalita vzdelávania a podpora národnej identity na slovenských školách v zahraničí“. Projekt bol zameraný na analýzu kvality škôl, na evalváciu podmienok, programov, procesov a výstupov edukácie na slovenských školách v zahraničí. Dnes, v čase hromadných štátnych opatrení a karanténnych - lockdownových nariadení, je využívanie tejto webovej aplikácie na vzdelávanie pre žiakov na primárnom stupni ZŠ viac než aktuálne.
Autorka artykułu skupia się na nauczaniu na odległość w zakresie edukacji technicznej i powrocie do interaktywnych programów edukacyjnych stworzonych przez zespół ekspertów z Katedry Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Mateja Bela w Bańskiej Bystrzycy w ramach projektu „Jakość edukacji i wspieranie tożsamości narodowej w słowackich szkołach za granicą”. Projekt koncentrował się na analizie jakości szkół, na ewaluacji warunków, programów i wyników nauczania w słowackich szkołach za granicą. Obecnie, w czasach środków masowego przekazu i kwarantanny – lockdawnowych przepisów prawnych, wykorzystanie opracowanej przez zespół aplikacji internetowej do edukacji uczniów pierwszego stopnia szkoły podstawowej jest bardziej aktualne niż kiedykolwiek.
The author focuses the content, among others, on distance teaching of the subject of technical education and returning to interactive educational programs. Interactive educa-tional programs in the web application were developed by a team of experts from the Depart-ment of Primary and Pre-School Pedagogy of the Pedagogical Faculty of Matej Bel University in Banska Bystrica as part of the project "Quality of education and promotion of national identity in Slovak schools abroad". The project focused on assessing the quality of schools, conditions, curricula and learning outcomes in Slovak schools. Nowadays, in an age of mass media and legal quarantine, the use of the team's web application for elementary school pri-mary education is more relevant than ever.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00