Analiza wizerunkowej sytuacji kryzysowej na przykładzie marki Kitkat firmy Nestle Analysis of image crisis situation on the example of Nestle’s brand Kitkat
W artykule przedstawiono zagadnienia dotyczące zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa, szczególnie wizerunkową sytuacją kryzysową. Ten aspekt zarządzania organizacją przeanalizowany został na przykładzie problemów wizerunkowych koncernu Nestle. Zatem autor przedstawił źródła oraz elementy kampanii przeciwko firmie oraz jej reakcję na stawiane zarzuty. W dalszej części wskazano podstawowe zasady postępowania, do których powinno stosować się każde przedsiębiorstwo podchodzące w sposób profesjonalny do zarządzania wizerunkową sytuacją kryzysową.
The paper deals with the key aspects of managing a company’s image, especially an image cri-sis situation. This element of management has been scrutinized on the example of Nestlé’s image problems. As a result, the author has analyzed the sources and elements of the campaign against the concern and the company’s reaction to the accusations. Moreover, the article points out the fundamental principles which every company ought to implement in the process of professional image crisis management.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00