Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„Cinemagraphs” Jamie Beck w kontekście dramatycznej teorii literatury

Tytuł:
„Cinemagraphs” Jamie Beck w kontekście dramatycznej teorii literatury
Jamie Beck’s “Cinemagraphs” in the context of dramatic theory of literature
Autorzy:
Woźniak, Ewelina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1392062.pdf
Data publikacji:
2012-01-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
ruchome fotografie
dramatyczna teoria
cinemagraphs
Źródło:
Przestrzenie Teorii; 2012, 17; 89-103
2450-5765
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this article is to present works of a New York photographer Jamie Beck, who developed a new type of moving photography – cinemagraphs, and look at her work from the perspective of the dramatic theory of literature. Jamie Beck in her works redefines many notions related to the visual realm. Movement and time relationship, the model identity and the impact of material on the image perception are the most interesting problems, that are connected with cinemagraphs. All these issues are analyzed in relation to fields dealing with image: André Rouille’s and Roland Barthes’ photographic theories, art history represented by Georges Didi- Huberman and Rudolf Arnheim’s “the psychology of creative eye”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies