Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Possibilities and Practices of Competences for Sustainable Development in Teacher Education at Yanka Kupala State University of Grodno

Tytuł:
Possibilities and Practices of Competences for Sustainable Development in Teacher Education at Yanka Kupala State University of Grodno
Autorzy:
Kremleva, Volha
Jukh, Alena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1391014.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Tematy:
education of sustainable development
higher education
teacher education
competences
Źródło:
Studia Periegetica; 2019, 25(1); 87-94
1897-9262
2658-1736
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses problems connected with effective learning in teacher education for sustainable development. The authors analyze educational goals, approaches to teaching, basic organizing ideas and the main constructs of an innovative model in teacher education for sustainable development. Basic strategies of learning are outlined, dominant methods and criteria for evaluation of educational results are briefly characterized. Students’ activities are organized along a five-component structured model integrating knowledge, values, ethics, skills and evaluation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies