Pracownia wczesnej edukacji jako środowisko uczące. Rekonstrukcja teoretyczna i uwagi praktyczne Early education workshop as learning environment. Theoretical reconstruction and practical recommendations
The paper pertains to the reconstruction of theoretical assumptions related to the education proces of early education teachers with the use of learning environment. It is a proposition of reshaping the current preparatory schedule for teachers working with children from its traditional form into a formula based on laboratory work. Among various topics the article discusses theoretical grounds for the early education workshop derived from the concept of the learning environment. It also attempts to define the discussed terms in the cultural context. The article closes with a section devoted to practical recommendations worth taking into account when establishing the workshop.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00