Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przestrzeń w wypowiedziach dzieci niewidomych w wieku wczesnoszkolnym

Tytuł:
Przestrzeń w wypowiedziach dzieci niewidomych w wieku wczesnoszkolnym
Space in the statements of blind children at early school age
Autorzy:
Miler-Zdanowska, Kamila
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1371336.pdf
Data publikacji:
2018-10-22
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
space
special relations
spatial orientation
visual disability
description of space
Źródło:
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej; 2018, 20; 251-269
2300-391X
Język:
wiele języków
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
People with visual disabilities acquire knowledge about the surrounding space using other strategies than sighted people. The final stage of gathering this information is independent movement in space as well as the ability to describe it.The aim of the article is to present ways of experiencing space by blind people and strategies to build mental maps in their minds and to present knowledge about space by creating a description of it.The article also presents the results of research on the description of space by blind children in early school age.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies