Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Świadomość ekorozwojowa w konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw

Tytuł:
Świadomość ekorozwojowa w konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw
Eco‑Developmental Awareness in Soft Competitiveness of Enterprises
Autorzy:
Leśniewski, Michał Adam
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1195060.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
eco‑development awareness
soft competitiveness of enterprises
model of the permeation of the eco‑developmental awareness
storage factor
permeation factor
świadomość ekorozwojowa
konkurencyjność miękka przedsiębiorstw
model prze‑
nikania świadomości ekorozwojowej
czynnik składowy
czynnik przenikania
Źródło:
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów; 2016, 40, 2; 151-164
1734-087X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach zmiennego otoczenia poddawane jest wpływom różnych czynników, które muszą znaleźć swoje umiejscowienie w podmiocie gospodarczym, aby mógł on być konkurencyjny wobec innych podmiotów, uczestników rynku. Jednym z obszarów rozwoju przedsiębiorstwa są konkurencyjność i środowisko naturalne. Jedno i drugie stanowi zwartą całość. Celem opracowania jest przedstawienie znaczenia świadomości ekorozwojowej w konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw. Teza pierwsza: świadomość ekorozwojowa jest kształtowana poprzez czynniki miękkie i czynniki twarde. Teza druga: świadomość ekorozwojowa jest czynnikiem składowym i czynnikiem przenikania konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw, co w konsekwencji powoduje kształtowanie konkurencyjności miękkiej ekorozwoju przedsiębiorstw oraz behawioralnej ekorozwojowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

In conditions of changeable environment business management is subjected to numerous influences of various factors which must find their position in the business entity, so that it can be competitive with other entities, market participants. The competitiveness and the natural environment are some of the areas of the development of the enterprise. One does not exclude the other, on the contrary they constitute a coherent whole. The aim of this paper is to present the importance of eco‑developmental awareness in the competitiveness of soft enterprises. The first thesis asserts that the eco‑developmental awareness is shaped through soft factors and hard factors. The second thesis states that the eco‑developmental awareness is a storage factor and a permeation factor of the soft competitiveness of enterprises which in turn results in the formation of the soft competitiveness of sustainable development of enterprises and behavioral eco‑developmental competitive advantage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies