Play is an intrinsically motivated activity in which a child expresses his feelings and inner conflicts. Play helps a child to reduce tension and overcome emotionally challenging situations. Play is a natural way of communication for children as well as talking is a natural way of communication for adults. In the playroom, toys are used instead of words, and the child can use them to express what is difficult to say. Our aim is to briefly introduce the play therapy focused on children as well as the selected results of research in the given area, and outline the possibilities of using the mentioned therapy to facilitate the work with children with hearing disabilities.
Zabawa jest czynnością wewnętrznie motywowaną, w której dziecko wyraża swoje uczucia i wewnętrzne konflikty. Zabawa pomaga dziecku zmniejszyć napięcie i przezwyciężyć sytuacje trudne emocjonalnie. Zabawa to naturalny sposób komunikacji dla dzieci, a rozmowa to naturalny sposób komunikacji dla dorosłych. W pokoju zabaw zamiast słów używa się zabawek, a dziecko może je wykorzystać do wyrażenia tego, co trudno mu powiedzieć. Celem publikacji jest krótka prezentacja terapii zabawowej skierowanej do dzieci, wyników wybranych badań na ten temat a także możliwości zastosowania takiej terapii w pracy z dziećmi z upośledzeniem słuchu.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00