Students’ motivation directly influences their involvement in learning and the results they achieve. The teaching-learning process should include activities that address not only extrinsic factors, but also strengthen students’ intrinsic motivation, and reflect the dynamic character of the phenomenon. The research conducted illustrates students’ motivation to learn English in the period of distant education and their perception of learning particular aspect of the language.
Motywacja uczniów bezpośrednio przekłada się na ich zaangażowanie oraz uzyskiwane efekty uczenia się. W procesie dydaktycznym można zorganizować działania tak, aby nie tylko wykorzystywać elementy motywacji zewnętrznej, ale też wzmacniać motywację wewnętrzną u uczniów, uwzględniając jednocześnie dynamiczny charakter motywacji. Przeprowadzone badanie pokazuje, jak kształtowała się motywacja uczniów do nauki języka angielskiego w czasie nauki zdalnej.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00