The article moves the problem of building customer engagement in social media. Attention is drawn to the fact that in the activities of companies in social media, it's not about building the largest community around them, but above all about making it involved. The aim of the research was to present determinants influencing fans' engagement on the example of analysis of Facebook profiles of the best interactive agencies & PR in Poland. As the main hypothesis, it was assumed that the size of Facebook profile determined by the number of fans does not affect the fans' engagement.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00