Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Image: its power, use, and abuse

Tytuł:
Image: its power, use, and abuse
Autorzy:
Rehman, Sharaf
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1047881.pdf
Data publikacji:
2019-02-07
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
image manipulation
ethics
photojournalism
public opinion
alternative news
Źródło:
Scripta Neophilologica Posnaniensia; 2018, 18; 89-96
1509-4146
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This position paper addresses three areas in which photographic images are used and abused: Journalism, Advertising, and Public Relations. These areas do not use images for aesthetic purposes only; for these businesses, the images are more than mental impressions. In these three industries, the messages they deliver through the images have little to do with the objective reality. All three use images to deliver an opinion in the name of journalism, distorted needs, benefits, and solutions in advertising, and put spins on facts to present favorable images of their clients in Public Relations. Historically, all three have engaged in the unethical use of the concept “image making” and of manipulation of actual images.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies