Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Attracting millennial consumers in the digital age

Tytuł:
Attracting millennial consumers in the digital age
Autorzy:
Grodzki, Erika
Powers, Stefanie
Burnstine, Andrew
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/1047799.pdf
Data publikacji:
2019-02-07
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
consumer
millennial consumer
digital age
consumer needs
Źródło:
Scripta Neophilologica Posnaniensia; 2018, 18; 29-34
1509-4146
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study focuses on the recent fall of many large scale department stores (Macy’s, J. C. Penney Company, Sear’s, Kmart) and other retail, pharmacy and grocery stores (Bebe, Whole Foods, CVS, Chico’s, Limited, Radio Shack, Game Stop) across the United States. The researchers set out to discover why stores that have existed for years suddenly had to shut down physical locations. The researchers hypothesized that these retail outlets have failed to properly attract millennial consumers. Marketers are endlessly attempting to find solutions on how to best attract millennials in this digital age. What appears to be evident, though, is that the habits of this demographic prefer the ease provided by online shopping. Secondary sources were reviewed to determine exactly why the stores have fallen. The millennial culture was a key component of the study. The results suggest that the stores failed due to improper targeting and in-store attraction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies