Tytuł pozycji:
Językoznawstwo kognitywne w nauczaniu języków obcych: projekt gramatyki
- Tytuł:
-
Językoznawstwo kognitywne w nauczaniu języków obcych: projekt gramatyki
Cognitive linguistics in teaching foreign languages: a visual grammar project based on the example of the French subjunctive
- Autorzy:
-
Kwapisz-Osadnik, Katarzyna
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/1037781.pdf
- Data publikacji:
-
2019-09-24
- Wydawca:
-
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Collegium Novum. Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
- Źródło:
-
Neofilolog; 2010, 34; 133-146
1429-2173
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article focuses on a visual grammar project, a strategy which uses notions of cognitive and semantic schemes, the use of prototype and semantic invariant described by cognitive linguistics. The article also includes suggestions concerning the use of the method to teach the French subjunctive.