Artykuł omawia założenia i metodologię badań, przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie w szkołach gimnazjalnych w Polsce, których celem było opisanie postaw i poglądów na temat uczenia się i nauczania języków obcych w szkołach. Niezbędne do przeprowadzenia analizy dane zostały zebrane za pomocą kwestionariusza, w którym około 4000 respondentów wyraziło swoje opinie, dotyczące 60 zagadnień, w pięciostopniowej skali Likerta. Niniejszy artykuł prezentuje wybrane wyniki badań.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00