Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe media w polityce : na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015

Tytuł:
Nowe media w polityce : na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015
Autorzy:
Stoppel, Anna.
Współwytwórcy:
FNCE Wydawnictwo. Wydawca
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Poznań : FNCE Wydawnictwo
Tematy:
Elektorat
E-wizerunek
Internet
Kampania wyborcza prezydencka
Media społecznościowe
Public relations
Socjotechnika
Wpływ (politologia)
Wybory prezydenckie w Polsce (1995)
Wybory prezydenckie w Polsce (2000)
Wybory prezydenckie w Polsce (2005)
Wybory prezydenckie w Polsce (2010)
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
Monografia
Język:
polski
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Książka
Bibliografia na stronach 370-[392].

Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce

Nagroda im. dr. Pawła Stępki, przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies