Badanie satysfakcji użytkowników jako element strategii poprawy jakości usług bibliotecznych na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Badanie satysfakcji użytkowników jako element strategii poprawy jakości usług bibliotecznych na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Artykuł omawia badanie ankietowe dotyczące satysfakcji użytkowników Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Badanie zostało przeprowadzone na potrzeby Analizy Funkcjonowania Bibliotek Naukowych. Ankieta skierowana była do wszystkich zarejestrowanych użytkowników Biblioteki oraz pracowników uczelni macierzystej. Użytkownicy odpowiadali na pytania dotyczące ogólnej oceny usług bibliotecznych, warunków lokalowych, wyposażenia, kompetencji bibliotekarzy czy celu odwiedzin. Omówiono mocne i słabe strony działalności Biblioteki. Zaplanowano zmiany w organizacji i w ofercie Biblioteki.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00