Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketenderinnen -- wer aber sind sie? oder Mit Mann und Roß und Wagen

Tytuł:
Marketenderinnen -- wer aber sind sie? oder Mit Mann und Roß und Wagen
Autorzy:
Arendt, Dieter.
Powiązania:
Studia Niemcoznawcze 2001, t. 21, s. 399-419
Data publikacji:
2001
Tematy:
Wojna literatura
Literatura
Literaturoznawstwo
Tematy i motywy
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies