The author examines the existence of unethical behaviour of the employees of financial
institutions. This paper is based on studies carried out with the aid of the ‘mystery
shopper’ method in Warsaw. Based on the survey, the author wanted to check
whether a client is well informed about the real costs of credit and whether a client
is asked for an opinion about credit insurance. The outcomes have been compared
with the findings of Robert Rogowski published in ʿThe moral dimension of the
economic crisis’.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00