Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etyka w sprzedaży produktów finansowych

Tytuł:
Etyka w sprzedaży produktów finansowych
Ethics in the Selling of Financial Products
Autorzy:
Sałek, Przemysław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/965091.pdf
Data publikacji:
2015-02
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
ethics
selling financial products
banks
Źródło:
Annales. Etyka w Życiu Gospodarczym; 2015, 18, 1
1899-2226
2353-4869
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author examines the existence of unethical behaviour of the employees of financial institutions. This paper is based on studies carried out with the aid of the ‘mystery shopper’ method in Warsaw. Based on the survey, the author wanted to check whether a client is well informed about the real costs of credit and whether a client is asked for an opinion about credit insurance. The outcomes have been compared with the findings of Robert Rogowski published in ʿThe moral dimension of the economic crisis’.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies