O trudnościach w pisaniu – uwagi na marginesie lektury tekstów przesłanych do redakcji „Parezji” Writing difficulties: comments resulting from the reading of texts submitted to be published in “Parezja”
Celem artykułu jest ukazanie błędów w pisaniu zauważonych w maszynopisach przesyłanych do redakcji „Parezji”. Wyróżniono błędy o charakterze: poznawczym, strukturalnym, pragmatycznym, stylistycznym i formalnym. Wskazano na potrzebę namysłu wielokrotnego w trakcie procesu tworzenia tekstu oraz na wartość wspólnot naukowych, w których troszczy się o kształtowanie u młodych adeptów pedagogiki etosu rzetelnej pracy nad własnym warsztatem pisarskim.
The aim of the article is to show the writing errors found in the manuscripts sent to be published in “Parezja”. Cognitive, structural, pragmatic, stylistic and formal errors have been identified. The author emphasizes the need of multiple reflection during the process of composing the text and the value of scientific communities trying to instil the ethos of hard work on writing skills in pedagogy graduates.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00