The aim of the study is to indicate the essence and increasing importance of the eco-innovations in the strategic activity of the enterprises as well as the potential benefits of eco-innovation for a long-term strategic objectives. The study systematize the knowledge on this topic, and indicate the necessity of their continuous development. The applied methodology is based on an analysis of available domestic and foreign literature. The function of innovation is to balance the product portfolio and maintain competitive advantages what enables to secure company’s financial inflows and build shareholder value in the long term. This is a new way of looking at the organisation, i.e. that looks at how innovation should be used for strategic advantage.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00