Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Can Islam be Cool? Emerging Islamic Consumer Culture

Tytuł:
Can Islam be Cool? Emerging Islamic Consumer Culture
Autorzy:
Górak-Sosnowska, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/942366.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
Islam
consumption
popular culture
Źródło:
Warsaw Forum of Economic Sociology; 2012, 3, 6; 93-109
2081-9633
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the paper the author challenges the stereotypical image of Islamic culture as being repressive and hostile to consumerism. Using variety of examples, the author describes the multifold process of consumer culture formation in the Islamic world. Modern Islamic consumer culture is not homogenous. On the one hand, it is shaped by pressures of aggressively marketed global popular culture of Western provenance and reactions (often escalating into resistance) to that influence by the recipients, but on the other, it is deeply embedded in the traditional values of the local communities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies