Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Osoba nauczyciela wobec patologii w przestrzeni edukacyjnej

Tytuł:
Osoba nauczyciela wobec patologii w przestrzeni edukacyjnej
Teacher vs Educational Disfunction
Autorzy:
Ptak, Małgorzata M.
Śmiałek, Mirosław J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/923179.pdf
Data publikacji:
2020-12-26
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
teacher
subjectivity
education
educational dysfunction
leadership
Źródło:
Studia Edukacyjne; 2018, 50; 289-306
1233-6688
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In modern education, a personal attitude towards a teacher defines their mission in education. Equally important is an understanding of one’s subjectivity as a human being and the importance of others in life-long learning, more widely perceived as the growth of humanity. The role of teachers and their educational mission are faced with a number of dynamic dysfunctions, which effectively challenge their ability of achieving teaching career goals, especially through the prism of leadership within education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies