Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dialogue in teacher qualitative inquiry: does it affect teacher-researchers and their learners or not?

Tytuł:
Dialogue in teacher qualitative inquiry: does it affect teacher-researchers and their learners or not?
Autorzy:
Wiśniewska, Danuta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/919735.pdf
Data publikacji:
2011-01-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Dialogue
Qualitative inquiry
Teacher research
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2011, 38, 1; 83-94
0072-4769
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study was to explore: 1) whether the student-teachers (as researchers) enter into a dialogue with their learners (the researched) in the course of their research; 2) what is the nature of this dialogue; 3) what role this dialogue plays in the teachers’ and the learners’ lives. In this study I draw on teachers’ narratives which were stimulated by questions which emerged after having read the research chapters of MA theses written in the field of EFL learning and teaching.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies