Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Issues in the Language Policy of the European Union. Motivation as a Key Factor in Promoting Language Learning

Tytuł:
Issues in the Language Policy of the European Union. Motivation as a Key Factor in Promoting Language Learning
Autorzy:
Komorowska, Hanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/916793.pdf
Data publikacji:
2018-11-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Policy of the European Union
Language Learning
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2007, 33, 1; 7-19
0072-4769
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
As motivation has been identified by the EU High Level Group on Multilingualism as the key factor in promoting language education, the author, herself member of HLGM, discusses a variety of approaches to motivation and presents guidelines for the promotional activity at national, regional and school levels, concentrating on its aims and procedures, identifying age groups and motives to be targeted, as well as arguments and strategies to be used in the process of eliciting and sustaining learners' motivation to study foreign languages.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies