Tytuł pozycji:
L’exploitation d’outils d’observation et d’évaluation élaborés pour les discussions asynchrones dans l’enseignement de l’expression argumentative en langue étrangère. Use of observation and evaluation tools elaborated for online discussions in teaching and learning argumentative tasks.
- Tytuł:
-
L’exploitation d’outils d’observation et d’évaluation élaborés pour les discussions asynchrones dans l’enseignement de l’expression argumentative en langue étrangère. Use of observation and evaluation tools elaborated for online discussions in teaching and learning argumentative tasks.
- Autorzy:
-
Górecka, Joanna
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/914303.pdf
- Data publikacji:
-
2017-01-10
- Wydawca:
-
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Źródło:
-
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2016, 43, 2; 147-162
0072-4769
- Język:
-
francuski
- Prawa:
-
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main problem of the paper is if tools elaborated to observe and evaluate online discussion tasks can be also applied in face-to-face context and b-learning scenarios. I will discuss the main features of those tools (Henri 1992; Gunawardena et al. 1997; Garrison et al. 2001; Newman et al. 1995; Wozniak et Silveira 2004) and focus specifically on those features which allow the negotiation of the aims and the course of the argumentative, thus inviting critical argumentation.