In this paper, the authors present an analysis of students’ narratives on their way to becoming competent English as a foreign language (EFL) users. Before presenting our study we refer to the ecological perspective on language learning/teaching, which may show the important impact of the learners’ environment for EFL development. We refer to studies which point to the importance of the environment for language learning and which used various methods of research. In our study, we apply a narrative approach. The collected corpus of narratives is analysed following the grounded theory within the psychological model of wellbeing, i.e. the PERMA model. Eventually, we decided to concentrate on the impact teachers have on learners’ emotions, engagement, meaning, relationships and accomplishment.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00