Tytuł pozycji:
Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych
- Tytuł:
-
Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych
Directions of the Internet Adaptation in Marketing Activities of NGOs
- Autorzy:
-
Iwankiewicz-Rak, Barbara
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/907180.pdf
- Data publikacji:
-
2004
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2004, 179/1
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this year Internet is the modern tool of marketing strategies of non-governmental organizations (NGOs). This paper shows how NGOs can use Internet in communications with donors, volunteers, society and other consumers. NGOs have network online for a variety of reasons: to build awareness, to facilitate training programs, to reduce costs, to raise funds, to manage information, to disseminate information and to communicate with clients.