Metodyczna koncepcja badania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w kształtowaniu strategii zrównoważonego rozwoju Methodological Concept of Corporate Social Responsibility Research in the Development of Strategies for Sustainable Development
This paper is a methodological concept study of corporate social responsibility in shaping the sustainable development strategy. The article contains issues of corporate social responsibility and the problem of sustainable development strategy. In addition, theoretical considerations on this issue have been supplemented with a case study in the examination of the role and importance of corporate social responsibility in shaping the sustainable development strategy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00