Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług

Tytuł:
Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług
Service marketing, Services, Customer service strategy, Customer service
Autorzy:
Wilmańska-Sosnowska, Stanisława
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906353.pdf
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2003, 168
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The distinctive feature of modern economy is a growing meaning of services. It is showed in a larger and larger amount of employees in services’ branches and increasing part of the gross domestic product, which comes from consumption of services. Services becomes an area of activity, which efficient running has an essential influence on reaching higher general level of the economic development. The purpose of this article is an effort of finding in what scale specific features of service, as the market offеred, and instruments of influence on the services’ market have a bearing on the realization of the basic aim of marketing, which is customer’s satisfaction and what should be done to make offered adventages and arising from it satisfaction as big as possible.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies