Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strony WWW jako użyteczny instrument public relations

Tytuł:
Strony WWW jako użyteczny instrument public relations
Internet Websites as a Useful Public Relations Tool
Autorzy:
Kurzyk, Bartłomiej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906351.pdf
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2003, 168
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper article presents the role of corporate websites in creating and sustaining company’s image. It identifies main areas of marketers’ concerns and gives practical hints on how to establish a successful corporate website. Analysis include Internet presence, graphical design, technical design and content (Internet Presence Sites, on-line storefronts, content sites). The paper presents the view that setting up corporate website can be very efficient and effective way of supporting company’s PR activities and the website can be an important tool of building company’s image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies