Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Tytuł:
Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Marketing in the Management Process of Modem Enterprise
Autorzy:
Karwowski, Jan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/905154.pdf
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2005, 184
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Value grow for the shareholders and expending of the profit is claimed to be the main goal of the contemporary company. Marketing plays the crucial role in achieving both of above mentioned goals. Thus, one can draw the conclusion that sales’ value, margin on operating activity, competitive adventage as well as added value and relationship quality all influence stakeholders’ value and corporate profit. Effective application of marketing depends first of all on marketing perception of the whole managerial staff in the company and on professionalism represented by marketing staff.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies