Tytuł pozycji:
Zarządzanie reklamą w kontekście globalizacji
- Tytuł:
-
Zarządzanie reklamą w kontekście globalizacji
The Advertisement in Context of Globalization
- Autorzy:
-
Rosińska, Magdalena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/904668.pdf
- Data publikacji:
-
2007
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2007, 204
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the changes in management the advertising case called out on result
the drawing ahead in world economy transformations - in this the cases of globalization.
Enabling development of global product as well as its influence internalization first of all was
described as factor on management advertisement. The next unit of article treats to differentiating
on base of global product the advertisement. The cultural factor was considered as
barrier of standardization of advertising money transfer also. The final unit then called out
in strategies the opinion of changes the management the case of globalization.