In the article the author examines parents’, caregivers’ working in crèche, preschool teachers’ and educational and social policy makers’ beliefs concerning the child’s developmental achievements. Three groups of respondents were asked what kind of skills a child leaving crèche and then preschool they think will achieve. The author assumes that a congruence of beliefs, their educational conjunction and continuity may support a child, enforce the child’s development, and make the process of educational transition from one institution to another (from crèche to preschool and finally to school) easier for him/her.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00