Tytuł pozycji:
Zarządzanie marką w e-przestrzeni
- Tytuł:
-
Zarządzanie marką w e-przestrzeni
Brand management on the internet
- Autorzy:
-
Rybak, A.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/888061.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2013, 10[59]
2081-3430
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Budowanie marki w świecie wirtualnym jest warunkiem koniecznym dla rozwoju
przedsiębiorstwa. Pytaniem otwartym pozostaje tylko jak wzmocnić tożsamość marki, by stała się
ona lubiana i szanowana przez interesariuszy. Marka winna definiować przedsiębiorstwo,
stwarzać poczucie luksusu i wartości dla każdego klienta, pracownika czy właściciela. Powinna
być energią, prowadzącą do zmian, które dostarczą nadzwyczajnych wyników. Lepsze
dopasowanie się do potrzeb, upodobań i oczekiwań klientów pozwoli przedsiębiorstwu na
osiągnięcie sukcesu.
Web presence is a necessity of the brand. An open question that remains is how to
strengthen the identity of the brand, to make it popular and respected by the stakeholders. Brand
should define a company to create a sense of luxury and value for every customer, employee or
owner. Should be energy, whose leading to changes that will provide extraordinary results. A better
fit to the needs, preferences and expectations will allow the company to achieve success.