Tytuł pozycji:
Media convergence as a hallmark of modern marketing communication
- Tytuł:
-
Media convergence as a hallmark of modern marketing communication
- Autorzy:
-
Badzinska, E.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/888018.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2013, 10[59]
2081-3430
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
New information and communication techniques constantly change people's lives
and the way in which consumers acquire new knowledge, conduct commercial
transactions, the way they work and how they spend their free time. Virtual reality has
become a real place of their residence. The aim of this study is to characterize new
media from the perspective of convergence, where old and new media complement each
other and interact in order to most effectively reach recipients with their message. The
special role of the development of "cultural convergence" and "culture of participation"
in the creation of social networking and marketing communications has been
emphasized. This paper is of research and analytical character.
Nowe techniki informacyjne i komunikacyjne nieustannie zmieniają ludzkie życie
oraz sposób, w jaki konsumenci zdobywają nową wiedzę, zawierają transakcje handlowe,
pracują i w jaki spędzają wolny czas. Wirtualna rzeczywistość stała się realnym
miejscem ich przebywania. Celem pracy jest charakterystyka nowych mediów z perspektywy konwergencji, gdzie stare i nowe media wzajemnie się uzupełniają i
wchodzą w interakcje, by jak najskuteczniej dotrzeć z przekazem do odbiorcy.
Podkreślono szczególną rolę rozwoju „kultury konwergencji” i „kultury uczestnictwa” w
tworzeniu społeczności sieciowych i komunikacji marketingowej. Praca ma charakter
badawczo-analityczny.