Tytuł pozycji:
Edukacja w zakresie marketingu a jego wizerunek w Polsce
- Tytuł:
-
Edukacja w zakresie marketingu a jego wizerunek w Polsce
Marketing education and image of marketing in Poland
- Autorzy:
-
Garbarski, L.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/887765.pdf
- Data publikacji:
-
2016
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2016, 15[64]
2081-3430
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Edukacja akademicka w zakresie marketingu oraz powszechna edukacja
ekonomiczna społeczeństwa mają wpływ na kształtowanie wizerunku marketingu w
Polsce. Artykuł przedstawia porównanie badań dotyczących opinii na temat
marketingu przeprowadzonych w roku 2007 i 2014. Dodatkowo włączono analizę
wykorzystującą tzw. Indeks Zaufania do Marketingu. Ukazano zakres i kierunki
zmian „świadomości marketingowej”. Ogólnie rzecz biorąc, po okresie dużego
krytycyzmu wobec marketingu, obecnie powoli następuje proces pozytywnej zmiany
w opiniach.
Academic education in marketing and economic education of society have influence on image of
marketing in Poland. The article presents an comparison of researches provided at 2007 and 2014
on opinion about marketing. Additionally, analysis of Index of Marketing Sentiment is included. The scope and directions of changes in “marketing awareness” trends is presented. Generally, after
the period of significant criticism towards marketing concept, the process of positive change in
opinion on marketing could be observed.