Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie przez wartości

Tytuł:
Zarządzanie przez wartości
Management by values
Autorzy:
Stawicka, E.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/869137.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2010, 12, 1
1508-3535
2450-7296
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dokonano analizy modelu zarządzania przez wartości w organizacji, podjęto próbę odpowiedzi na pytanie jak należy rozumieć model zarządzania przez wartości oraz w jaki sposób ustalane są wartości w organizacji i jak łączy się je z celami strategicznymi.

This article ains to analyze the aspects of management by value and describe the way how much more could company be worth. Management by value emphasizing company culture changes aspects and focusing on translating efforts for sustained profitability and positive share price movement. Managing for value involves a systematic organizational focus on growing intrinsic value. It requires a fresh look at what each business and function does to unlock new sources of value growth. It involves an integrative perspective - joining strategic, organizational and economic disciplines.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies