Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena zakładów ubezpieczeniowych przez rolników – wyniki badań własnych

Tytuł:
Ocena zakładów ubezpieczeniowych przez rolników – wyniki badań własnych
Evaluation of insurance companies by farmers – the results of own research
Autorzy:
Wicka, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/867483.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2014, 16, 5
1508-3535
2450-7296
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem badań było rozpoznanie opinii badanych rolników z trzech województw mazowieckiego, łódzkiego i wielkopolskiego na temat ubezpieczycieli, u których dokonywano zakupu produktów ubezpieczeniowych. Przedstawiono także wybrane czynniki, które były brane pod uwagę przy wyborze firmy ubezpieczeniowej. Badania przeprowadzono w 2013 roku. Stwierdzono, że badani rolnicy wykupują ubezpieczenia głównie w Powszechnym Zakładzie Ubezpieczeń S.A. (ok. 60%), bez względu na to czy są to ubezpieczenia rolnicze, czy np. komunikacyjne. Wykazano, że ważnymi czynnikami decydującymi o wyborze konkretnego zakładu ubezpieczeń były m.in. cena, marka, zaufanie do zakładu ubezpieczeń, doświadczenia zdobyte w kontaktach z jego przedstawicielami.

The purpose of the article was to present the opinions of farmers on insurance companies in the three voivodeships of mazowieckie, łódzkie and wielkopolskie. There were also presented selected factors that farmers take into account when choosing an insurance company. It was found that the surveyed farmers purchased insurance products primarily in PZU S.A. The majority of farmers represented by 60% of the researched population purchased insurance products offered by PZU, regardless of insurance type. It has been shown that the main factors determining the choice of a particular insurance company were among others: price, wellknown brand, confidence in the insurance company, the experience gained in dealing with its representatives

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies