Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ekologiczne aspekty przedsiębiorczości społecznej i ich działania marketingowe na przykładzie spółdzielni socjalnych

Tytuł:
Ekologiczne aspekty przedsiębiorczości społecznej i ich działania marketingowe na przykładzie spółdzielni socjalnych
Ecological aspects of social entrepreneurship and marketing on the example of social cooperatives
Autorzy:
Blazejowska, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/867086.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2013, 15, 2
1508-3535
2450-7296
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedstawiono działania marketingowe przedsiębiorstw społecznych na przykładzie spółdzielni socjalnych. Przedmiotem badań było 10 spółdzielni funkcjonujących w obszarze ekologii. Analizy dokonano na podstawie wywiadów przeprowadzonych w okresie od października do listopada 2012 r. drogą telefoniczną i internetową z pracownikami spółdzielni oraz na podstawie informacji zamieszczonych na stronach internetowych badanych podmiotów. Większość spółdzielni ma siedzibę na obszarach wiejskich (60%) i prowadzi działalność związaną z produkcją zdrowej żywności (40%) lub odnawialnymi źródłami energii (30%). Specyfika prowadzonej działalności oraz liczne ograniczenia powodują, że działania marketingowe analizowanych podmiotów są odmienne od zwykłych przedsiębiorstw komercyjnych. Dominującą rolę w działaniach marketingowych odgrywał internet oraz wzajemna współpraca.

Marketing activities are presented on the example of social enterprise social cooperatives. The object of study is 10 cooperatives operating in the field of ecology. Most of them are located in rural areas (60%) and operates in the production of healthy foods (40%) and renewable energy (30%). The specificity of activities and a number of constraints make marketing activities analyzed entities are different from ordinary commercial enterprises. The dominant role played by the Internet and mutual cooperation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies