Wybrane metody oceny efektywności działań marketingowych prowadzonych w social media Selected methods for evaluating the effectiveness of marketing campaigns in social media
Omówiono metody oceny efektywności działań marketingowych prowadzonych w mediach społecznościowych.
Przedstawiono zalety działań marketingowych prowadzonych w tych mediach oraz czynniki,
które przyczyniają się do rozwoju działań marketingowych w mediach społecznościowych. Szczególną uwagę
zwrócono na dynamiczny rozwój portali społecznościowych. Na podstawie kampanii reklamowej marki
Johnnie Walker prowadzonej na portalu Facebook, dokonano obliczeń efektywności działań marketingowych.
Prowadzona kampania cechuje się wysoką efektywnością, co potwierdzają wyliczone w pracy wskaźniki.
The article discusses methods for evaluating the effectiveness of social media marketing. Introduced are
the advantages of marketing actions taken in these media, as well as factors that boost their effectiveness.
Special attention is paid to the dynamic growth of social networks. Based on an advertising campaign ran by the
Johnnie Walker brand on Facebook, an assessment of marketing actions was performed for the purpose of the
paper. The campaign in question displays high effectiveness, as shown by the factors introduced in the article.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00