Tytuł pozycji:
Płeć a zachowania konsumentów na rynku. Marketing skierowany na płeć
- Tytuł:
-
Płeć a zachowania konsumentów na rynku. Marketing skierowany na płeć
Gender and consumers behaviour on the market. Marketing directed on gender
- Autorzy:
-
Jasiulewicz, A.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/865744.pdf
- Data publikacji:
-
2010
- Wydawca:
-
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
- Źródło:
-
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2010, 12, 4
1508-3535
2450-7296
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedstawiono wpływ płci na zachowania konsumentów na rynku. Naświetlono problematykę oddziaływania narzędzi marketingowych na zachowania konsumentów w zależności od płci.
The paper presents the gender influence on the consumer behaviour on the market. The topic of various importance of marketing tools affecting on the men and women market behaviour was highlighted.