Tytuł pozycji:
Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji (Cognitive barriers for constructive criticism of primary education teachers having in-service training)
- Tytuł:
-
Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji (Cognitive barriers for constructive criticism of primary education teachers having in-service training)
- Autorzy:
-
Czaja-Chudyba, Iwona
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/707275.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
- Źródło:
-
Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych; 2013, LXVI
0079-3418
- Język:
-
nieokreślony
- Prawa:
-
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie